miercuri, 4 august 2010

Mihaela Radulescu poarta vina pentru moartea Madalinei Manole?


Mihaela Rădulescu este şocată de modul în care Mădălina Manole a murit şi consideră că se află pe lista din cauza cărora cântăreaţa şi-a luat viaţa.



Mihaela Rădulescu a declarat în Jurnalul Naţional că se consideră vinovată de moartea Mădălinei Manole.

Diva a mărturisit că ea şi cei care o cunoşteau pe Mădălina trebuiau să-şi dea seama că ceva nu era în regulă cu cântăreaţa şi să-i dea o mână de ajutor!

"Am trecut de şoc, de nedumerire, aproape şi de durere... N-am înţeles de ce, n-am auzit amănunte, doar m-am trezit "vizionând" în minte toate întâlni­rile mele cu Mădălina. Mai ales cu Mădălina cea creativă, care compusese un album pe care-l am şi acum în portiera maşinii şi mi-l pun la drumurile lungi... Mădălina cea frumoasă şi fericită că şi-a găsit iubirea şi că a adus pe lume un băieţel adorabil... Vocea ei inconfundabilă, uşor voalată, cu care-mi povestea, cu ochii strălucind, despre iubirile curate şi unice din viaţa ei - soţul şi copilul.

Ca orice om sfâşiat de tristeţe şi mirare la auzul acestei veşti terifiante, mă găndesc la adevăr, la cauză, la sufletul şi frământarea ei de dinainte de... Noi, toţi cei care o ştiam, o preţuiam, o respectam, oare n-am fi putut schimba ceva? Oare n-am fi putut simţi ceva?...

Când dispare cineva pe care credeai că-l ştii fericit şi împlinit, nu-ţi vine să te simţi vinovat că n-ai făcut nimic?! Mie îmi vine. Fără ipocrizie. Fără motive ascunse.

Mi-e limpede, dintotdeauna, că artiştii au cele mai fragile suflete, care, uneori, locuiesc în cele mai fragile trupuri. De aceea sunt cei mai puternici doar când sunt iubiţi, doar când lumea lor e protectoare şi pozitivă. Ce s-a defectat la lumea Mădălinei? Mulţumesc, Mădălina şi iartă-mă că fac atât de puţin pentru tine!", a declarat Mihaela.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 
Noutati vedete,horoscop creditosBlogger Templates creditos Templates by lecca 2008 .....Top