duminică, 25 iulie 2010

Moartea Madalinei Manole



Modul în care Mădălina Manole a ales să părăsească această lume a provocat multă durere în sufletul apropiaţilor.

Prima reacţiei a mamei cântăreţei a fost una de revoltă faţă de gestul de neînţeles al fiicei ei. Valentin, vărul primar al Mădălinei Manole a povestit pentru Libertatea că mama acesteia, devastată de durere, nu a putut vorbi despre fiica ei.

“Am sunat-o pe mătuşa aseară, vrând s-o îmbărbătez, dar nu am avut nici o reuşită. «Nu pot să vorbesc despre Mădălina», mi-a spus ea atunci când am încercat să aflu ce s-a întâmplat şi mi-a închis telefonul”, a declarat Valentin pentru sursa citată.

Nemaiputând face faţă şocului, mama Mădălinei Manole a avut nevoie de îngrijiri medicale în repetate rânduri.
Parintii Madalinei spun ca sotul ei poarta intreaga vina,ea avand probleme de sanatate in trecut,neputand fii tratata deoarece sotul s-a opus.

Sticla cu substanţa fatală a fost pusă într-o pungă alături de un ceas personalizat pentru Mădălina, o sticlă de vin pentru Petru şi nişte hăinuţe pentru copilul lor, lucruri pe care Berta Slav, prietena Mădălinei, i le-a dăruit artistei cu ocazia zilei de naştere a acesteia. Femeia a fost audiată la Parchet, unde a oferit detalii cu privire la relaţia ei cu cântăreaţa şi la modul în care i-a furnizat acesteie furadanul.
In schimb sotul Madalinei spune"am aflat de curând şi am fost şocat că primea bătăi de la mama ei. Mi-a spus o persoană foarte apropiată, care a aflat de la Mădălina. Tatăl o supunea pe mama ei aceluiaşi tratament".

Bărbatul îi acuză pe părinţii artistei că au contribuit la moartea ei, prin traumele pe care aceasta le avea din copilărie.

Şi tot la postul de televiziune, Petru a dat şi amănunte şocante de la una dintre tentativele de sinucidere ale artistei: “Mi-a spus că a băut ceva. De fapt, îşi pusese câteva picături de diluant într-un pahar de suc. S-a dovedit că nu l-a înghiţit, l-a scuipat. Îi mirosea guriţa când m-am apropiat să o sărut”.

"Mama Mădălinei este persoana dominatoare. În ziua când a murit Mădălina, soacra mea a venit cu un scandal monstru la vilă. A intrat în curte strigând şi lovind cu pumnii în maşină, spunând: Maşina mea, casa mea, ieşiţi afară din casa mea, dau foc la tot, nu va mai locui nimeni aici, nu există nici un copil, nu mă interesează nici un nepot. Vreau să plecaţi cu toţii de aicea".

Averea Mădălinei Manole se ridică la 500.000 de euro. "Deşi în ultimii ani se afla într-un con de umbră, Mădălina a adunat o avere de aproximativ jumătate de milion de euro într-un cont bancar, iar vila acesteia din Otopeni este evaluată la 250.000 - 300.000 de euro".
Potrivit legislaţiei în vigoare, averea Mădălinei Manole se va împăţi între fiul şi soţul acesteia. Astfel, lui Petru Mircea Jr. îi revin trei sferturi din avere, iar Petru va moşteni un sfert.

Vraciul care a încercat să o vindece pe Mădălina Manole face mărturii şocante .

Bărbatul a povestit că la prima întâlnire era "total căzută".

"Era căzută, am făcut o şedinţă. Şi-a revenit. Era căzută în sensul că stătea întinsă pe pat. Nu am înţeles de ce refuza să meargă la psiholog".

"Nu i-am ştiut foarte bine viaţa. I-am şi spus că eu nu doresc...am simţit-o şi i-am spus că nu o să intru cu picioarele în sufletul ei.

Era total căzută, stătea pur şi simplul în pat, ea cu ea. Pe mine nu mă refuza, dar refuza să meargă la psihiatru. Mă întreba dacă are ceva la inimă sau dacă are noduli la sâni şi i-am pus că nu are nimic. Am îndemnat-o să pună mâna să mânânce că era foarte slabă.

Avea o problemă de suflet. I-am rugat să o ducă la spital, dar ea nu a vrut. Până la urmă au dus-o la Floreasca. A venit pe 17 iunie la Floreasca, a văzut-o un psiholog şi i-a dat medicamente.

Probabil că a vrut să-i sperie pe apropiaţi. Am simţit un blocaj energetic. Omul normal simte că nu mai are putere, ar sta, dar nici nu ar dormi.

Era foarte tristă. Chiar i-am spus «Cum aţi reuşit să adunaţi atâta tristeţe în viaţa dvs?». Avea o groapă mare în suflet.

Nu vă pot da detalii, sunt detalii de viaţă, familia... nu pot să vă dau detalii. Doar atât vă spun că de câte ori plecam de la ea, plângeam pe stradă", a declarat bărbatul.
Dacă acuzaţiile formulate de părinţii Mădălinei se vor dovedi fondate, Petru Mircea riscă 15 ani de închisoare, pentru "sinucidere indusă".

Pacat de sufletul ei.Putea sa se salveze.Multa lume se intreaba de ce nu a vrut sa traiasca macar pentru copilul ei pe care l-a asteptat atat.Nimeni nu poate da un raspuns deoarece acesta se afla la ea...acolo in mormant de unde nu ne poate raspunde.Lacrimi ,flori si durere.


Cortegiul cu trupul neînsufleţit al Mădălinei Manole a plecat de la Sala Radio din Capitală către Ploieşti. Un prim popas, foarte scrut, a fost făcut la casa artistei din Otopeni. Apoi la cimitirul din satul Bolovani.

0 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 
Noutati vedete,horoscop creditosBlogger Templates creditos Templates by lecca 2008 .....Top